Uppdatering!

Valborg är förbi, och snabbt gick det.

Tjejerna och jag var hemma hos mig, vi grillade och drack lite, väldigt trevligt. 

Efter det blev det stan, drack lite cosmo. Det blev en lyckad kväll faktiskt. Igår blev det en myskväll med älsklingen, och idag ska vi fira Krille hemma hos mamma och Klane så det blir att grilla och lite sånt. Det kommer bli jätte trevligt=)

 

Ja det blev ju inte så långt inlägg idag, där finns liksom inte så mycket att skriva, tråkigt.

 

Det blev lite bilder från valborg med så jag lägger in några här=)

 

Linda!

 

Johanna!

 

Johanna och jag!

 

Johanna och jag igen!

 

Jessica och Linda!

 

Min lillasysters kompisar leker i poolen.

 

 

Lillasyster har varit i poolen.

 

Lillasyster Moa!

 

Linda.

 

 

Mamma=)

 

Johanna och Kajsa.

 

Jessica!

 

Ja det var det hela=)

 

Love


Kommentarer
Postat av: Jessica

Underbar kväll. Tack än en gång hjärtat!

2009-05-03 @ 11:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0