Saknar rubrik!

Igår var jag på ett möte angående mitt sommarjobb, allt gick jätte bra och förhoppningsvis så kommer man trivas med personalen och arbetssättet. Som sagt det är över sommaren bara, jag och Sebastian har ju även flyttat in till stan då så jag kan cykla till mitt arbete. Tänk en fin sommarmorgon och man cyklar igenom stan, mysigt mysigt =)

 

Men tänka sig att det redan är torsdag imorgon, veckorna går så fort. Själv längtar jag till sista juni för då kommer det in ganska mycket pengar på mitt konto hehe. Gud vad man älskar pengar!

På fredag ska jag följa med min mormor till Båstad, ska gå runder och titta i affäere och luncha lite, ska faktiskt bli mysigt att träffa henne man gör ju inte det så ofta.

Sen på lördag är det ju finalen ni vet eurovision song contest. Det blir väl att man blir bänkad i soffan och tittar på det, blir nog med vännerna faktiskt =)

 

Ska bara informera er som kanske har lite problem med er hy och så, kanske har fet eller finnig hy, då finns där en jätte bra rengöring på apoteket. Den heter Aco cleansing skin tonic och ser ut såhär:

 

Jag har själv testat den och jag tycker den är super bra, får du en finne så duttar du lite med en bommulstuss med vätskan på finnen så försvinner den dagen efter, den torkar ut finnen liksom. Den är även bra när man väl har klämt en finne så duttar man på så torkar det ut, blir inte inflamerat eller nått.

Super super!

 

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0