Jobb jobb =)

Kanske inte alla som blir så glad för att man ska jobba, men jag ska jobba på torsdag och fredag och det ska bli så skönt.

Ska ju ta hand om små pluttar (barn då) hehe, jag kanske inte är det bästa exemplaret att jobba med barn men blir jag erbjuden jobb så tar jag det. 

Kanske ska klargöra vissar saker här i bloggen:

Jag tog ju som sagt studenten förra sommaren, gick Barn & Fritid. Har jobbat lite till och från efter studenten, men har faktiskt varit arbetslös nu i några månader på grund av att vi har såna tider som vi har, ingen anställer när det ser ut så. 

Som sagt så blir jag ju inringd ibland så jag får ju jobba lite men inte alls så mycket som jag vill så därför har jag ju sökt till högskolan nu till hösten ( Vet inte om jag har kommit in på den linjen som jag har valt) har sökt in till socionomutbildningen. Så hoppas hoppas jag kommer in där =)

I alla fall så blir det jobb tordag och fredag, sen på lördag ska vi ut och äta med Sebastian familj + lite släkt, Sebastians pappa har ju fyllt 50 så det blir att fira honom lite men också välkomna Sebastian syster Sofie hem, hon bor ju för tillfället på en liten ö utanför England där hon jobbar och så. Ska bli väldigt trevligt på lördag =)

 

Dagen:

Vit blus: Zara

Blå kofta: Gina tricot

Jeans: Nudie

Skärp: Carlings

Klocka: Guess

 

Love.


Kommentarer
Postat av: Sofie

wiihoo din lilla gris.. snart kommer jag hem till er.. men vi kommer inte från lördag kväll..:P papps har förberett oss på att de blir Wii efter middagen.. ska ni ut eller ni stannar i b-berga?? puss o kram

2009-05-05 @ 19:32:48
Postat av: Linda

GIllar din outfit idag =)



Ha en fin dag

2009-05-07 @ 12:08:07
URL: http://youshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0