Hos papi !

Yes nu sitter man hos pappsen, har precis ätit hemmagjorda hamburgare. Kan ju säga att dem man lagar själv är mycket godare än dem man köper på Mc donalds m.m.
Har även varit ute och övningskört med Andreas och pappa, gick väldigt bra tycker jag, där finns hopp om mig hehe.
Sebastian jobbar länge idag så jag är ensam ikväll, inget roligt alls ska jag säga. Men alltid roligt med pengar =)

Imorgon åker man till Båstad som sagt, ska se om man hittar något att shoppa, måste ju även in på apoteket och köpa det medlet jag skrev om igår, jag använder inte så mycket saker i mitt ansikte, utan det är bara det medlet och det hjälper väldigt bra. Måste även hitta en bra kräm till hyn vilket inte är världens lättaste. Men men ska fota lite imorgon när vi är i Båstad =)


Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0