Helgens händelser!

Måndag igen, gud vad tiden går fort.

i fredes så var vi ute och festade till det, det var väldigt roligt och ännu roligare var det att träffa vår andra Johanna som även kallas Djey=) Var gick in på Thages och drack lite och skrattade.

 

I lördes var vi ute och åt med nästan hela Sebastians familj och även hans syster Sofie hade ju kommit och hälsat på från England, väldigt trevligt var det och det var verkligen roligt att träffa Sofie igen =) Efter maten och det så gick vi hem och spelade wii och drack lite mer hehe. Lyckad kväll med andra ord!

 

Igår hände det inte så mycket, jag och syrran gick hem till papi och fikade lite, väldigt gott och väldigt trevligt. Träffar honom allt för sällan tycker man men när jag och Sebastian har flyttat in till stan så blir det nog att man kommer träffa honom mer, och nu ska vi ju även börja övningsköra =) Inte en dag för sent haha ;) 

 

Idag har jag och Sofie varit på väla och kollat runder i lite affärer, vi luncha även och då kom ju också Sebastian och joina. Bakad potatis med en go röra till blev det! Jag hitta ett par blommiga örhängen och ett diadem med en rosett på, väldigt sött. Sen köpte jag även en ny mascara. Tyvärr blev det inga nya kläder men jag gråter inte för det.

Det blev en mysig dag, men nu har ju Sofie åkt tillbaka till England och kommer inte tillbaka förens i augusti, känns lite tråkigt faktiskt, hoppas man kanske kan besöka henne något nu snart, hade varit roligt.

 

Lite bilder från i fredags!

 

Johanna och Johanna =)

 

Kajsa var inte så jätte road att vara med på foto hehe.

 

Puss på dig Linda hihi !

 

Jag och Johanna.

 

På lyret kanske? Hehe.

 

Vi försöker få med Kajsas ansikte på bild, men ack nej.

 

Men här lyckades vi lite i alla fall =)

 

Vi igen.

 

Sabine och hennes blonda kompis!

 

Johanna hånglar med burkar istället för pojkar ;)

 

Eh jaha ;) haha

 

 

Johanna var glad här ja hehe.

 

Djey och jag!

 

Djey kunde inte hålla sig för skratt när vi skulle fotas.

 

Snyggt ;)

 

Där har vi ju Kajsa i bakgrunden hehe.

 

Ja det var det hela, det blev lite bilder ändå =)

 

Love


Kommentarer
Postat av: djey

det var underbaaaaaaaaart :D

2009-05-12 @ 12:33:48
URL: http://djey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0