En tråkig söndag!

Ja jag är inte ett stor fan av söndagar, blir så nere på dem dagarna!

I alla fall så var det ju eurovision song contest, och såklart så satt man bänkad i soffan och kollade. Jag, Johanna och älsklingen tittade tillsammans och mysigt var det. Jag kan ju inte säga att Malena sjöng jätte bra igår. Men däremot vann rätt låt, för en gångs skull. Och han som sjöng var ju bara så urgullig =)

Hela helgen har varit lugn faktiskt, satt hemma hos syrran i fredes och drack lite vin och pratade skit. Väldigt trevligt.

Och som sagt idag händer inte så mycket, Sebastian är iväg och kommer inte förens sent i eftermiddag vilket suger, är inte alls roligt att vara hemma själv =( 

 

I fredes var jag ju i Båstad också, gud så fint där var, men inga fina affärer precis. Men jag köpte ett läppstift/läppglans från Lòreal, color riche shine gelee heter läpptiftet och ser ut såhär:

 

Jag rekommenderar verkligen läppstiftet för det är så himla fint och det lägger sig som läppglans och det skiner så där lätt =)

 

Jag kollade även på det nya läppstiftet som YSL har kommit ut med, eller ja det var ju ett tag sen det kom ut men ja det läppstiftet var också jätte fint och så men ändå valde jag det andra!

 

YSL läppstiftet.

 

 

Dagen:

Svart linne: Gina tricot

Kofta: Vila

Skärp: Carlings

Jeans: Diesel

Väska: Mulberry

Solglasögon: Dior

Skor: H&M

 

 

 

 

Love.


Kommentarer
Postat av: Anna

håller med man blir så nere på söndagar :(

2009-05-17 @ 18:36:58
URL: http://piteflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0