En dags jobb avklarad=)

Ja och dessa små barn har varit så underbara, dagen har varit super och jag trodde den skulle bli skit. Men dessa barn töjde sig till mig medesamma och vi hade det så roligt. 

Att börja halv 7 på morgonen var faktiskt ganska skönt för man slutar ju vid 3, men sen är jag en person som älskar att ta det lugnt, äta frukost i lugn och ro och inte stressa. Imorse blev det ju mycket stress så det var väl den enda nackdelen. Imorgon börjar jag kl 9 och jobbar till halv 5, hade varit roligare att sluta tidigare på en fredag. Speciellt nu imorgon, vi ska ju ut och så. Men det löser sig =)

 

Tyvärr har jag inte tagit bild på min outfit idag, har inte haft tid, men jag kompenser det med bilder imorgon, ska fota lite mer nu imorgon när vi går ut.

 

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0