Utgång!

Yes, ikväll blir det att gå ut med syrran och hennes vänner. Ska faktiskt bli roligt att gå ut med dem och speciellt syrran, det var ett bra tag sen sist. För ett tag sen så var vi nästan ute med varandra hela tiden, det är jävligt skönt att ha en sån relation till sin syster, istället för att bråka med varandra som vi gjorde när vi var små hehe.

Men som sagt nu har vi växt till oss eller ja kanske inte på längden men i huvudet ;) Så skål för en bra systerrelation, där är ju bara två år mellan oss så det är inte så mycket. Jag är ju lillasyster men ibland kunde jag ha varit storasyster faktiskt, hehe.

Sen nu kommer man till där man undrar vad man ska ha på sig och hur man ska ha håret och vilken makeup man ska ha. Mycket att tänka på.

Tänkte att jag ska fota lite ikväll så lägger jag in bilderna sen :)

 

 

 

 

Ganska borta här va?



Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0