Usch!

Gud mitt liv känns lite tråkigt för tillfället, det händer för liten tycker jag. Jag vill att vi ska få vår lägenhet nu för jag vill flytta som fan. Jag känner att jag vill ha en stor förändring i mitt liv, typ flytta ifrån Landskrona kanske. Men sen är man så osäker på att göra något sånt. Och jag har ju inte bara mig själv att tänka på nu heller, jag kan inte ta alla beslut. 

Ja som sagt så har man såna stunder där man sätter sig ner och tar en funderare och tänker efter hur det hade varit om jag hade....

Vi får se vad som händer, än är man ung och man har hela livet framför sig, så om det inte blir nu så kommer det sen, det vet jag.

Jag ska ta tag i mitt körkort nu också, har skjutit upp det länge nog nu så jag måste ta tag i det. Pappa har lovat att han ska köra med mig regelbundet så jag börjar komma igång med allt och det känns jävligt bra. 

Jag sa alltid innan att jag inte ville börja med det för jag visste att jag inte hade gett 100 %, så jag vänta tills jag kände det här suget och när jag visste att jag ger gärnet, nu har den tiden kommit så nu ska jag fan köra:)

 

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0