Super dåligt!

Fan jag suger på att hålla igång min uppdatering, det blir lite knepigt under helgerna för då är man aldrig hemma och man har inte tid att sitta vid datorn.

Det är väl ganska okej på vardagarna tycker jag. 

Som sagt, i fredes var jag ute med syrran och hennes vänner och det väldigt roligt. Vi satt först hemma hos Frida och drack och så sen begav vi oss ner till stan, alltid samma sak där nere om man säger så.

I Lördes var jag ute med Johanna och änglarna, då satt vi först hemma hos Johanna och sen blev det akro. Det var väldigt trevligt det med:)

Igår blev det kalas för Isa, Sebastians brors dotter. Det var väl också ganska roligt men orka kalas liksom hehe.

Idag ska jag få massage för hela slanten, helkroppsmassage :) Det ska bli så himla skönt. Pojkvännen pallar ju inte göra sånt, ganska trist faktiskt. 

 

Lägger in bilder lite senare.

 

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0