One night in Landskrona!

Ja det blev utgång igår, kan ju säga att ingen av oss var så himla sugna på det men vi gick ner i stan ändå. Satt först hemma hos Johanna och drack lite, väldigt trevligt. Alltid lika roligt att skvallra och ha sig. 

Och det är så skönt att kunna fixa sin egen dricka inne på systemet nu. Dem ber efter legg och man visar stolt upp det, hehe. Det är en befrielse.

Vi hamna på Akropolis, där jobbar en snygg kille i baren hehe. Kanske lite dumt att skriva det här i bloggen i och med att Sebastian kanske läser, men förhoppningsvis så gör det inget =) Men i alla fall så var det en jävla gubbe som började prata med en och han var finne, när han prata så spottade han och det kom såklart på mig och det var så himla vidrigt. Usch hatar fulla gubbar som försöker stöta på unga tjejer. 

 

Man träffade ju på lite trevliga människor och sen såg man lite idioter här och där, men det hör väl till när man är på krogen?

Men kvällen var lyckad och jag fick komma hem till syrran och hennes kille och äta lasange, mycket gott =)

 

Ikväll är vi hembjudna till mami och Klane på middag vilket kommer nog bli väldigt trevligt.

 

Johanna =)

 

Kajsa=)

 

Jag, som ligger inne med en väldigt konstig min haha=)

 

Dem igen.

 

Min outfit igårkväll=)

 

Och från en annan vinkel.

 

Jag i dimman hehe.

 

 Love


Kommentarer
Postat av: Ellen

Så fina ögon du har:)

2009-03-29 @ 16:44:47
Postat av: Anna

Fin glittertopp du har på dig!

2009-03-29 @ 16:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0