Melodifestivalen+middag!

Ja, jag och Sebastian var hembjudna till mamma och Klane idag. Dem bjöd på lax som låg i en form med räkor, kräftbitar och färska sparris och inte nog med det hade dem blandat i creme fraiche och grädde så det blev en go sås till, till det så hade dem fixat ris. Det var så himla gott men sen och andra sidan min mamma kan inte misslyckas med mat, allt hon gör blir så gudomligt :) Vi drack lite vin till och pratade och hade trevligt. Och som många andra nog också skulle göra så tittade vi på melodifestivalen. Rätt låt vann, det är inte min stil på musik men hon rockade fett och det är exakt en sån låt som kommer gå långt i Ryssland, det är en vinnarlåt och jag tror på den. 

 

Ja denna helgen har varit lugn, ingen utgång med pussgurkorna, tråkigt det känns men jag kände att jag behövde en hel helg med Sebastian och med familjen. Utång blir det nästa helg :)

 

Påväg hem till mamma och Klane som ska bjuda på middag.

 

Påväg hem ja :)

 

Vinnaren, Malena Ernman.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0