Linda Rosing!

Såg hennes program idag, sista programmet där hon skulle välja vilken kille hon ville ha och hon valde Hugo som är 19 år. Hon själv är 35 år gammal har två barn där en dotter som är 15 år, Linda och hon kan ju dela kille. Själv tycker jag att 19 är ganska lite om man jämnför med Lindas ålder. Eller det spelar ingen roll hur gamla man är, bara man tycker om varandra?

Jag tycker själv det stämmer, men inte i detta fallet. Det känns ganska patetiskt om ni frågar mig. Men vem vet, dem kanske håller ihopa och lever lyckliga tillsammans. 

 

Fick min deklaration idag och jag ska få pengar tillbaka och det välkomnar jag så glatt. Blev ju mega paff när jag fick syn på vad jag skulle få tillbaka, känns väldigt skönt=)

Imorgon blir det att träffa min syster och sen ska jag även träffa min blivande chef som jag ska ha i sommar, ska få lite information om shema, tider och så. Även lön hehe :)

 

Men ja, såg den filmen "Stay alive" innan. En skräckis såklart men jag kan inte rekomendera den för den var inte bra.

 

Love 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0