Film!

Jag har precis sett klart en film jag hade laddat ner och såklart fick jag se den själv för Sebastian tycker inte om min filmsmak hehe, men det kan jag förstå för jag har ganska sjuk smak på filmer. Jag älskar skräckfilmer, typ sjuka skräckfilmer, så nu tycker ni att jag är en sjuk människa men det är jag faktiskt inte;)

 

Iaf så hette filmen Inside, en fransk skräckfilm från 2007.  Ganska sjuk film. 

Det handlar om en kvinna som är gravid och förlorar sin man i en bilolycka, några månader efter hans död så är det en kvinna som söker upp änkan och vill ta hennes barn och hon gör precis vad som helst för att få det. Gillar man inte blod så ska man inte se filmen för blod är där gått om.

 

 

Love


Kommentarer
Postat av: Sandra

Har sett den med, och den var väldigt spännande men också väldigt äcklig.

2009-03-02 @ 22:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0