En träff med henne!

Ja idag åt jag middag med Johanna. Var ett tag sen vi träffades nu, och det var väldigt trevligt att träffa henne och skvallra lite. Förstår inte varför skvaller är wå jväla intressant för tjejer.  Ja man fick ju höra lite smaskiga saker hehe. Efter vi hade ätit så gick vi in på Duka, jag skulle inhandla lite nya tallrikar och muggar och sen hade jag ju lite presentkort där inne som jag inte har utnyttjat än. Men det blev tallrikar och muggar från Lasse Åberg iallafall :) Så himla fina, dem får man ha när man har gäster hemma och så, inget man använder till vardags. 

 

Sen sa jag och Johanna hej då och jag gick och lämnade in mina pumps på omklackning och sen begav jag mig hem. 

Och nu jag i sängen och tar det lugnt, tänkte sätte på en film nu och sen sola för Sebastian har ju presis köpt en fyrhjuling så han är ute och leker med den så jag har inget att göra så hehe.

Utgång imorgon med johanna och förhoppningsvis Kajsa=) ska bli roligt!

Lite bilder kommer med här idag=)

 

Dem nya tallrikarna=)

 

Sen blev det ett par såna muggar, inte samma motiv som på bilden dock.

 

Jag och Melker, min syster och hennes sambos hund.

 

På lyset kanske? hehe

 

Här med och kanske lite mer borta?

 

Love

 


Kommentarer
Postat av: Alma

Söt hund, och ja du ser ut att vara lite på lyset på bilderna hehe.

2009-03-29 @ 16:46:29
Postat av: Sandra

Snygga tallrikar.

2009-03-29 @ 16:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0