Bilder på Sebastian och hans kära fyrhjuling!

Ja nu har vi kommit hem från sjöarna. Var mega fint väder i början, kunde faktiskt sitta ett tag utan jacka men sen började molnen komma in och kylan kom tillbaka. Usch, hatar verkligen kyla, vill ha sommar nu annars flyr jag landet för tusan.

 

Tog lite bilder på Sebbe och fyrhjulingen, känner mig lite tvungen att sätta in dem här på bloggen, det är ju ändå Sebbes ögonsten "typ". Ett tag trodde jag att det var jag som var det men ack nej ;) hehe.

 

Sebastian med sin såkallade "fina" outfit hehe.

 

Han bakifrån.

 

Han framifrån =)

 

Han igen.

 

Love

 

 


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Häftig fyrhjuling han har köpt =)

2009-03-29 @ 16:42:48
Postat av: Oskar

Snygg!

2009-03-29 @ 16:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0