Vad ska man säga?

Jag har då tränat lite idag, kryss i taket för mig då:) Har inte tränat på år och dagar. Jag träna rytmisk gymnastik när jag var yngre och hade ursäkta mig men väldigt fin kropp. Fast att jag var ung hade jag faktiskt det. Och vig, det ska vi inte snacka om hehe. Synd att man inte fortsatte med det för det var väldigt roligt, men har man en stressmage så funkar det inte med träning nästan 5 dagar i veckan + tävlingar. Så jag slutade. 

 

Men nu har jag bestämt mig att jag ska börja träna lite smått så man håller sig i rörelse. 

När Sebbe läser detta inlägget kommer han säkert skratta åt mig, han kommer bara säga "Lycka till med att hålla träningen igång" Hehe men man kan ju försöka iallafall.

Nu har jag och Sebbe tagit ett varmt bad tillsammans, och det var väldigt skönt.

Och sen, du ljuger aldrig men du talar sällan sanning, gud vad jag vill säga så till dig hmm vem du nu kan vara?

Tänkte lägga in lite gamla bilder, skoj att kolla på gamla foton:)

 

Jag och Sebastian, det var ett tag sen det.

 

Jag i Karibien. Jag kan säga att delfiner är väldigt fridfulla och dem utstrålar något lugn. Dem brukar använda delfiner på vissa handikappade personer, dem hissar ner personerna i poolen tillsammans med delfinerna just för att dem gör en väldigt lugn och avslappnad och gör så att man inte blir så stressad. Klappar man en delfin känns det precis som att du tar på en cykelslang, gummi hehe.

 

En väldigt suddig bild på mig :)

Love


Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag vill också bada med delfiner:) hehe

2009-02-01 @ 20:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0