Fint och inte fint.

Dem säger ju att bar mage ska bli trend, igen. Hmm inte finaste om man frågar mig, känns inte så himla kul och gå runder med jeans och en bar mage. Nä bar mage har man ju på stranden.
Något som också kommer bli trend igen är ju uniformsjackan, fast jag tycker den har varit inne ganska länge nu och jag gillar det :) Något som jag tycker är väldigt sexigt är långklänning med en hög slits på, slitsen blir liksom den bara axeln. Men nja vad tycker man då om mockakläderna som också ska bli trend igen? Nej inget för mig faktiskt, mocka hade jag på mina jackar för några år sen, men aldrig att jag hade satt på mig ett par mockabyxor.
När jag var liten så sa jag att jag aldrig skulle ta på mig ett par jeans för det var ju så himla obekvämt. Men nu kan jag absolut inte vara utan det, jag älskar jeans och skulle aldrig kunna byta ut det mot något annat, inte ens ett par mockabyxor hehe.

Jag har funderat på en sak ganska länge nu. Ska jag köpa, ska jag inte köpa. Jag vill jätte gärna köpa en pälsjacka för dem är så himla underbara, men har inte hittat någon som faller in i min smak än. Det är ganska svårt att hitta en om jag ska vara ärlig, man är ju ganska kräsen av sig.
Men jaha då är onsdagen över också och det är bara två dagar kvar till jag åker till Italien, det ska bli så himla spännande.

Då var det snart dags för sängen, ögonlocken hänger och dinglar nu.
Så god natt.
Love


Sexigt med magtröja?


Gilla slitsklänningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0