Tittat lägenhet!

Ja då har jag och min kära Sebastisn tittat på en ny lägenhet idag, och den var så himla fin. Ligger i Borstahusen i Landskrona ett väldigt lugnt område som vi är ute efter eftersom att där är så himla mycket skit i Landskrona. Lägenheten är en tvåa, är nästan helt nyrenoverad och fixad. Just nu hänger allt på dem som bor där nu, de budar på ett hus så om dem får huset är lägenheten vår, annars inte. Men dem ska flytta i vilket fall som helst så vi är dem första som hör något då.  Vi var ju och titta på ett hus för någon månad sen också, ett litet nyrenoverat hus som vi var lite sugna på, men när vi väl övervägde alternativen så blev det ett nej.

Sen har jag även beställt mina saker idag. Jag köpte mina tabletter så aptiten minskar sen köpte jag en jätte fin blus, en sån blus som man stoppar ner i jeansen och lite pösiga armar, kommer bli så jätte fin till ett par mörka jeans (blusen är i marinblått). Fick även köpt ett par platåpumps, dessa här:

Dem är så himla döläckra :)

 

Imorgon blir det antagligen middag hemma hos mamma och Klane. 

Sen på lördag, utgång med mina små änglar:)

 

Love


Kommentarer
Postat av: Sandra

Skorna var jätte fina:)

2009-02-01 @ 20:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0