sovmorgon..

Gud, morgonen blev ju väldigt konstig pågrund av att man titta på matchen till kl halv 5 imorse, men inte vann Sverige för det :( Nej Canada tog guldet men med ett orent spel. Antingen är det Sverige som är för mesiga eller så är det canadensarna som är väldigt fuskiga, vad tycker ni ? eller ni som såg matchen (om det nu har varit någon som orkade vara uppe och se den)?

Men iaf så hade jag och pojkvännen satt klockan på 9 men vi kom inte upp förens kl 12, vilket man kanske förstår? Så vi har precis ätit en god frukost med varma bullar och kaffe.
Sebastian (min pojkvän då) ska snart ut och spela hockey med sina kompisar här ute på den stora sjön men just nu slöar han framför tv,n.
Jag får väl komma på något som jag kan göra idag, kanske sova hela dagen?

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0