Önska kan man!

Nu har jag precis fixat mina naglar, eller jag kom hem för en stund sen. Det är fördelen med en privat nagelfixare, att man kan ta nästan vilka tider man vill. Men iallafall, dem blev jätte fina:)

Men som sagt så fyller jag år snart, den 4 februari om vi ska vara exakta. Så jag tänkte skriva ner lite vad jag önskar mig här i bloggen för skoj skull.

Sakerna jag skriver kommer inte vara i rangordning utan jag bara skriver ner lite.

Stor tavla med en kvinna som man ser bakifrån som sitter naken (som sagt man ser ryggen)

Ett guldhalsband med mitt namn på

En pälsjacka (rödräv)

Presentkort hos min frisör ( hårförläöngningen behövs fixas till + behöver nya slingor och klippning)

Lasse Åberg tallrikar

Gant handdukar 

Proactiv produkter (rengörings saker)

En ny guldpiercing

Presentkort hos klädesbutiker lite överallt

Kommer inte på mer just nu och tyvärr har jag inga bilder på alla sakerna. 

Men har en bild på en cardigan som jag vill köpa, titta och njut.

Tröja från Hm.se


Kommentarer
Postat av: Nadde

haha du är fan för go gumman <3 Härliga önskningar om jag får säga det själv.. he!! Hoppas semestern gick bra och att vi ses snart igen.. saknatdig!!

2009-01-20 @ 23:13:31
Postat av: Sofia

Ja den tröjan är jätte fin:)

2009-01-23 @ 12:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0