Min första gång!

Följer strömmen och skaffade min en blogg så vi får se hur det går :) Sitter just nu i min och min pojkväns säng och lyssnar på en massa skjutande på tv,n. Min pojkvän, lillebror och min systers pojkvän sitter och spelar tv-spel och herregud vad det låter. Dem försöker få tiden att gå för snart är det ju match mellan Sverige och Canada i ishockey, 01.30 början den :) Man är ju ledig imorgon så tiden stör inte. 

Jag kan ju skriva in lite som har hänt idag i mitt liv. Billeberga heter den by som min pojkvän bor i och dem har en liten ica-affär dem blev rånade idag av några killar som använde sig utav pistoler som dem sköt med, tack och lov blev inga skadade men en vän till min pojkväns familj fick pistolen upptryckt i ansiktet, ganska otäckt faktiskt. Känns ju lite onödigt att ge sig på något så litet. Första inlägget avklarat;) 

Love

Kommentarer
Postat av: Peter

Bra början, lycka till med bloggandet i framtiden!

2009-01-06 @ 01:03:57
URL: http://gradualreport.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0