It`s all about you

Jag läste precis i Aftonbladet att det var en kvinna som har varit efterlyst i 12 år, men inte för att hon hade gjort något brottsligt utan hon hade försvunnit en dag från sin son och inte kommit tillbaka. Alla trodde att hon var död förutom alla hennes anhöriga. Så nu har hon blivit hittad av poliserna, hon befann sig utanför Bern i Schweiz i en skog. Där hade hon skapat en "koja" av något paraply och presenning. Hon har rört sig mellan Frankrike, Italien och Tyskland och sen bosatt sig i denna kojan i skogen. Så hon har varit borta i 12 år utan att ha hört av sig till sin familj, hon vill inte ens prata med dem nu. 

Man kan ju tycka att det är lite konstigt att en människa kan resunera så, men nu är vi inte likadana och tacka gud för det. Tycker väldigt synd om hennes son som nu vet att hans mamma lämnat honom frivilligt, kan inte kännas bra. 

Från det ena till det andra. Jag fyller år snart :) 20 år och då är det systembolaget som väntar på mig. Tycker det är dumt att det är 18 på krogar och 20 på systemet, väldigt löjligt om man frågar mig.

Ska skriva en önskelista lite senare idag för nu ska jag och Sebastian gå ut och gå en promenad med hans hund. Tur det är så fint väder:)

love 


Kommentarer
Postat av: Linda

Låter helskumt tycker jag.

2009-01-20 @ 16:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0