Halens.se

Jag var inne på olika klädessidor på internet och hamnade på halens på något konstigt sätt, men väl där inne på sidan hittade jag några fina skor som jag bara vill ha nu bums. 

Hittade även olika hälsotabletter som jag vill ha, det står att man ska få minskad aptit om man äter dem och det behöver jag. Inte gå ner i vikt så värst då utan bara minska mitt matintag för jag kan gå och småäta hela tiden, det syns ju inte (än) men det kan nog vara nyttigt för mig att minska på maten så att man inte är så hungrig hela tiden. Hoppas dem finns kvar nu när jag ska ringa.

 

Tänkte lägga in bilder på skorna som jag hitta:)

 

Love Label lacksko från www.halens.se

 

Love Label sko från www.halens.se

 

Love Label platåsko från www.halens.se

 

Vet inte vilka av dem jag vill ha eller om jag ska köpa alla tre? Hatar att ha beslutlångest.

 

Tänkte jag kunde lägga ut en bild på min nya päls med:)

Min rödrävpäls.

 

Love


Kommentarer
Postat av: Nadde

De Rosa var ju bara FÖR SÖTA!!!

och dom 3:e hade passat till pälsen likaså det svarta. Men själv älskade jag de rosa.

2009-01-28 @ 14:55:10
Postat av: Nina

Fin päls du har!

2009-02-01 @ 20:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0