Gott och blandat!

Sitter här i sängen med laptopen i mitt knä, och känner mig jätte uttråkad. Sebastian håller på och ändrar om här och allt möjligt men jag orkar inte röra en fena just nu. Men jag kan ju säga att det blev så himla fint här så pojkvännen har gjort ett väldigt bra jobb.

Jag är jätte sugen på något, i godis väg då hehe. Kanske lösgodis eller chips och dippa? Mums. Men jag tänkte fråga Sebastian om han vill bada bubbelbad med mig först och bara slappa och mysa. 

Sen imorgon ska jag fixa till mina naglar och det ska bli så skönt, dem har växt lite nu sen sist.  När man sitter där och blir tillfixad det är så skönt, när någon annan gör sakerna till en. En mycket avslappnande stund, och sen känner man sig så fin med nyfixade naglar.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Finns nästan inget bättre än att få ett par nya fina naglar:)

Ps: Bra blogg!

2009-01-20 @ 16:18:11
Postat av: Natalie

Jag var också och fixade naglarna för ett tag sedan :)

2009-01-20 @ 17:31:36
URL: http://nst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0