Fredag och lördagskväll.

Ja igår blev det då utgång i vår lilla stad. Satt hemma hos mig först ovh snackade skit och skvallrade lite.
När klockan närmade sig halv elva så begav vi oss ner i stan och in på Akropolis. Beställer en vodka lime som jag nästan alltid beställer. Det är så himla gott :) Men det var inte så roligt ute, det var ganska dåligt tryck ute hos folket. Men ja det var roligt att träffa vännerna igen.

Idag alltså lördag, skulle jag och Sebbe egentligen åka till min pappa men vi ändrade till imorgon istället för vi hade mycket vi skulle göra idag så vi hade inte hunnit att åka till honom. Föressten så köpte jag min päls idag, det blev en rödräv päls som jag har letat efter. Den är jätte fin, tycker verkligen om den.

Just nu sitter jag hemma hos min syster och dricker kaffe och pratar, väldigt mysigt. Sebbe och hennes pojkvän Krille är och kollar Rögle match.
Jag och vännerna ska egentligen ut ikväll med men jag vet inte om jag är så sugen på det faktiskt. Känner bara för att sitta i myskläder och äta massa godis och chips och kolla på film. Så jag tror att det blir det faktiskt.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0