Fortsättning!

Ja som sagt så har man kommit hem från Italien då. Helt underbart har vi haft, fast byborna var inte så vänliga om man säger så. För det första så kunde dem ingen engelska så man kunde ju inte föra ett samtal med dem, och sen för det andra så har dem inte lärt sig hur man uppför sig, inget trevligt folk alls. Men hotellet och allt annat var jätte fint, och vi ska inte snacka om bergen och all snö. Vårt hotell låg ju långt uppe på bergen så det var lite kringelikrokar när man skulle köra på vägarna, inga räcken fanns det heller så hade man kört av vägen så var det ganska långt ner till nästa stop. Som sagt jag åkte ju inte skidor vilket min mamma inte gjorde heller så när dem andra åkte upp för backarna så gick vi och utforskade i byn vilket var väldigt mysigt, själva byn var väldigt trevlig. Tänk att gå på en liten gata och på båda sidorna ligger små gamla trä hus och tittar man upp mot bergen så ligger där trähus på bergen. och fullt med snö. Så min vecka har varit väldigt bra. Men det är ändå skönt att få komma hem. Men när man kom tillbaka till Sverige så var det kallare här än vad det var i Italien och ändå så var det minusgrader i Italien, så det var mycket skönare kyla där än här.

Jag hade tur att Sebastian åkte skidor för han har ju fotat lite uppe på bergen, så fick man se lite hur det såg ut där uppe. Men jag ska åka nästa år vi åker iväg för man saknade det lite ändå.

Men här kommer lite bilder iallafall:)

 

Love

 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Verkar vara väldigt fint där och det låter som du har haft en toppen vecka.

2009-01-20 @ 16:19:42
Postat av: Patrik

Fina bilder!

2009-01-20 @ 16:20:36
Postat av: Karl

Ja man hade ju inte tackat nej till att åka dit, där ser väldigt fint ut. Älskar snö!

2009-02-01 @ 20:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0