Film och vad mer?

Ja idag fikade jag med Johanna och det var väldigt trevligt. Känns som att man har varit borta så mycket nu på sista tiden. Först var det ju Egypten och bara nån vecka efter det blev det Italien, så Johanna informerade mig om vad som har hänt i vår lilla stad. Jag bor ju i lilla Landskrona som inte är så omtalat om man säger så, själva staden är fin men där händer allt för mycket skit bara. 

Men det Johanna berättade för mig var inte så roande utan det har inte hänt så mycket undertiden jag har varit borta.

Jaha efter fikan så gick vi en runda i stan och kolla och jag hitta tröjan jag ville ha från Hm.se, den bilen på tröjan som jag har i ett tidigare inlägg, fast det blev en grå istället för lila. Väldigt fin. Hittade ett par jeans på Gina tricot också men jag avstod från att köpa dem. Jag har redan så många jeans så jag behöver inte fler. Men det är lockande när man hittar ett par fina jeans. Men nej från min sida, fast vi får se om några dagar, det kanske blir dem ändå hehe.

 

 

Jag och Sebastian såg precis en film som var helt okej faktiskt. Filmen hette Barnhemmet. 

Det handlar om en kvinna som återvänder till sitt gamla barnhem med sin man och son för att just renovera det och starta sitt eget barnhem för handikappade. Men sen börjar det hända lite mystiska saker och hennes son ser barn som egentligen inte finns där. Sonens fantasi blir allt livligare och utvecklas lite mycket.

Som sagt den var bra och jag  föreslår att ni ser den. Kanske ska säga att dem pratar spanska men det är inget som stör.

 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Den filmen har jag också sett, jag tyckte den var bra!

2009-01-23 @ 11:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0