Fika och åter fika.

Ja imorgon ska jag först fika med min mamma och min syster, det ska bli väldigt mysigt för som sagt så blir det inte så ofta. Ska bli roligt att träffa Melker med (min systers och hennes sambos hund) han har nämligen varit lite bångstyrig på sistone så han har börjat gå på hundkurs nu så förhoppningsvis så får dem lite pli på honom:) Får lägga in en bild på honom sen för han är så urgullig.

 

Sen blir det fika med Johanna, min bästa kompis, var också ett tag sen. Ska bli så skönt att få sätta sig ner på ett mysigt fik och bara skvallra och höra skvaller. Sen blir det nog en runda inom stan också, kolla lite kläder och hitta fler saker som jag ska önska mig i present:) Det är bra och ha en lång önskelista för då behöver ingen stå och fundera så länge på vad man ska köpa till födelsegrisen. Så se till att ha en stor, lång lista, det lönar sig.

Jag och min syster ute på en krog i Landskrona. Det var ett tag sedan hehe.

Jag och Johanna. Jag har nog något intressant att berätta.


Kommentarer
Postat av: Andreas

Vilka blå ögon du har=)

2009-01-23 @ 11:59:40
Postat av: Anders

Hehe häftig min du ligger inne med:P

2009-01-23 @ 12:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0