Ännu en dag som nästan är slut.

Ja då är nästan denna dagen också slut, dagarna bara flyger iväg. Kom ju hem från Egypten för ungefär en månad sen och det känns ändå som vi kom hem igår. Vill bara åka tillbaka till värmen och det trevliga folket men nej då ska man sitta här i Sverige och frysa ihjäl. Och ännu bättre blir det när vi åker till Italien på fredag för att just åka skidor och komma till något mer kyligare. Fast jag måste medge att det känns ganska trevligt att komma till Italien. Men jag ska då inte åka skidor, inte min mamma heller men resten av folket som ska med ska ge sig ut i backarna.
Jag undrar om det är dyrt i Italien annars kan man ju hoppas på en shoppingrunda, fast det spelar ingen roll om det är dyrt, en shoppingrunda är alltid spikat när man åker någonstans.
Idag har inte hänt så mycket, har tagit det lugnt med pojkvännen, fast nu är han iväg och jobbar lite hos sin bror.

Detta med bloggandet är ganska komplicerat, förstår inte riktigt hur man ska få till en fin blogg, men det kommer väl så småningom.


Jag i framtiden, kanske? 
Jag i framtiden, kanske?

   Jag och Sebastian i Egypten.
Jag och Sebastian i Egypten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0