Trött på vissa!

Ja fan va jag blir trött på vissa människor, jag kan inte riktigt berätta allt i detalj här men bara att vissa människor har inte det här normala i huvudet, att man inte ska ljuga man ska inte alltid överglänsa och tro att man är bättre än alla andra för det uppskattas verkligen inte.

Man ska inte kasta sten när man sitter i glashus men det är exakt vad du gör.

 

Så, nu har jag fått skriva av mig lite och det känns faktiskt lite bättre:) 

Jag och Sebastian har kollat ut lite tavlor som vi vill ha och jag tackar gud att vi har samma smak på tavlor, ja vi har faktiskt samma smak om allt så vår lägenhet kommer bli så himla fin, när vi väl får den hehe. 

Sen har jag även funderat på att börja läsa, jag vill utbilda mig inom makeup/skönhet/hudvård. Vi får se hur det blir med det, ska nog söka men man vet ju inte, allt kan ju hända, jag kanske inte ens blir antagen. Men nej så ska vi inte tänka, tänk positivt. 

Jag säger, vi får se:)

 

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0