Slut på firandet tills...

Ja då var denna dagen slut, det går så fort när man har sin stora dag. Man hinner ju inte med.

Men som sagt så fikade vi hemma hos mami och Klane innan idag, sen körde jag och Sebastian hem till hans föräldrar och där satt hans mamma och Sebastians brors fru och barn, alltid lika roligt att träffa dem och speciellt dem små liven :) Jag fick även min present från dem då, skulle egentligen fått den på lördag men dem kunde inte hålla sig hehe. 

Så jag kan ju skriva upp det jag har fått så länge.

Fick ju presentkort på helkroppsmassage av Sebastians föräldrar.

Sen fick jag min fina tavla som jag hade önskat mig av min fina älskling.

Fick Burberry sheer parfymen av Sebastians brors familj.

Sen har mami beställt mitt namnsmycke med men det kommer inte på ett tag för det tar lite tid att tillverka det.

Sen vet jag även vad jag ska få av min syster och hennes sambo och det blir presentkort hos min frisör, så jag har nästan fått allt som jag har önskat mig. Nu väntas bara släkten som kommer på lördag då min mamma och pappa ska bjuda på mat och dryck och mycket annat. Det ser man fram emot.

 

Nu väntas sängen så god natt på er.

 

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0