Ojdå!

Ja det var ganska längesen man uppdaterade här nu. Men nu på dem senaste dagarna har varit lite jobbiga, det har liksom gått upp och ner för mig och jag har inte haft lust att skriva här. Men sen tänker man om och börjar tänka att det är ganska skönt att skriva av sig här ändå. Men alla har vi väl dagar då man inte orkar göra ett skit såna dagar har jag nog haft i en vecka vilket då har resulterat sig här inne på bloggen och det blir inga nya inlägg.

Men nu är jag tillbaka och jag lovar att hålla bloggen uppdaterad.

Så jag kan väl berätta lite kort vad som har hänt i helgen. I fredes var jag ute med mina änglar vilket var väldigt mysigt har fotat lite från vår kväll men dem lägger jag in imorgon ist:) Ehm igår var jag och Sebastian hembjudna till mami och Klane, dem hade lagat middag och lite sånt, det blev en lugn kväll. Idag har jag varit på dop hos familjen Ramel på Övedskloster, min moster har ju precis fått en liten flicka:) Det var ganska trevligt.

 

Men nu är klockan mycket så jag skriver och lägger in bilder imorgon.

 

Övedskloster.

 

Öveds det med.

 

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0