Måndag och en ny vecka!

Yes och jag tycker att måndagar är så otroligt sega, men det är nog rätt vanligt att man tycker det. Man vilar upp sig under helgen och gör bara sånt som man tycker om, men sen när man ska gå upp tidigt på måndagmorgonen så vill man bara att det ska bli lördag igen. Jag älskar lördagar, men sen fredagar är också ganska softa, man kommer hem efter en lång dag och sen är det bara att hoppa in i duschen och göra vid sig sen bege sig till vännerna och umgås och prata skit och dricka lite. Det är härligt :)

Idag har jag iallafall bokat tid till att fixa mina naglar, är i stort behov att fixa till dem nu. Fick i och för sig tid på torsdag men det är ingen fara. 

Ja och sen fyller ju syrran år på onsdag, gud vet vad man ska köpa till henne. Hon blir ju 22 men oh det är svårt att komma på något man kan köpa, men ja det kommer väl. Imorgon ska man på arbetsintervju, är lite nervös men det ska säkert gå bra, kan berätta lite mer om det senare.

 

Gud, jag förmodar väl att alla har hört om den nya serien med Linda Rosing? Hmm, ja vad ska man tycka om det. Jag själv tycker det är väldigt patetiskt att försöka hitta kärleken via tv, tänk att man är så desperat efter en partner, att man går med på en kärleksserie så att man ska hitta sin kärlek. Allt måste ju vara så pressat, allt ligger shemalagt, man kan inte gå i sin egen takt utan där kastar man sig in och hoppas på att allt ska bli bra och man ska gå därifrån med sin andra halva. Nej sånt gillar inte jag.

Tänkte lägga in lite olika bilder i detta inlägget där inräknat min nya tavla som jag fick i present av Sebastian, har ju inte visat den än :)

Den är lite mörkar i verkligheten, men jag älskar den.

 

Påväg till dop.

 

Sebastian också.

 

Där har vi dopet, Sebastians kusin har fått en liten pojke:)

Vi anslutar med en bild på mig där jag puffar upp mitt hår eller något hehe.

 

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0