God eftermiddag Sverige!

Timmarna bara rinner iväg nu tycker jag, vet inte om jag ska tycka illa om det eller inte.
Jag var ju på arbetsintervju idag och jag fick ju faktiskt jobb nu i sommar och det känns tryggt att veta att man har ett jobb och att man tjänar pengar just nu i dessa jobbiga tider. Ingen jävel går säkert med sitt jobb. Och det kommer ju inte bli bättre under detta året utan snarare sämre.
En sak som är bra är att jag fick mitt efterlängtade namnhalsband:) och det är väldigt fint, precis så som jag hade tänkt mig!

Sitter och kollar på bilder från Oscars galan, gud vilka klänningar. Dem slår ju till på stort om man säger så. Man hade ju inte sagt nej till att bära sådana klänningar. Men någon sånt får man väl aldrig prova, eller man ska inte säga aldrig, man kan ju inte veta helt säkert heller hur? hehe.

Lägger in lite bilder på dem klänningar som jag tyckte bäst om, men kan inte göra det nu för bloggen klabbar.

Love




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0