Snart slut!

Ja då är det lördag igen, eller lördagen är ju snart slut.

Som sagt så grillade vi i huset med Krille och Josse, väldigt trevligt var det och inget är ju bättre än grillat=) Vi spelade även wii också, tjejer mot killar såklart hehe, det är faktiskt roligt när man väl har börjat spela det.

Så det blev lite vinpimpling och gott var det. Grabbarna höll sig till ölen.

 

En lyckad kväll som sagt=)

 

Idag har jag haft besök av Johanna, drack lite kaffe och pratade skit, alltid lika mysigt att träffa henne.

Och nu ikväll blir det mys med alsklingen, laga mat tillsammans och lite så=)

Jag hämtade ut mina skor igår också, dem är så himla fina, precis sånna jag har letat efter så länge, tänkte fota dem när jag har dem på mig så kan ni se. Men det gör jag imorgon.

 

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0