Slut på ledigheten!

Ja då går alla tillbaka till jobben imorgon, eller dem flesta i alla fall, vissa har ju redan börjat jobba. 

Och imorgon ska vi även lämna besked att vi vill ha radhuset (Lägenheten) och får vi den så blir det förhoppningsvis inflyttning någongång i Juli. Ska bli så oerhört roligt att få komma till något nytt som ingen annan har bott innan, helt nya tapeter, kakel och gud vet vad. Men nu ska jag sluta tjata om det, har blivit mycket tjat om det nu. 

 

Men som sagt imorgon ska jag jobba på min gamla skola, gick från förskolan och upp till 7an där, så det ska bli roligt att komma tillbaka och träffa alla gamla lärare där=)

 

Igår var jag och fixa mina naglar så nu är dem fina igen, tyvärr har jag min kamera hos mami så jag kan inte fota än, men imorgon blir det lite bilder=)

Ikväll ska jag och Sebastian besöka min pappa också, ska bli trevligt. Man träffar honom allför sällan.

 

Nu ska jag gå ut och njuta av min sista lediga dag och den fina solen!

 

Love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0