Påsk i stora lass!

Idag har jag och min lillasyster varit nere i stan och haft det mysigt=)

Man kan ju inget annat göra när det har varit så fint vädet, eller det är ju fortfarande fint väder. Men i alla fall så fick man handlat lite saker fast att man inte behöver det, men det är så svårt att låta bli hehe. Moa (Min lillasyster) är 10 år och är väldigt intresserad utav smink och så, hon är alltid på mina sminksaker och vill låna lite och vi ska ju inte snacka om mina skor. Jag har ju 36 i skor, och är ganska kort så lite av mina kläder och smink passer henne nu. 

 

Hon köpte ett läppglans och nagelack i alla fall, så hon var nöjd.

Jag köpte ett par skor, lite hårprodukter, tights och en sminkväska. Så det blir lite saker ändå. 

Och sen när vi skulle åka hem så köpte jag med mig goda mackor från subway också, så när jag och Moa kom hem så satte vi oss i trädgården och åt. Väldigt mysigt.

 

Tänkte jag skulle fotat sakerna plus min outfit, men det får bli senare ikväll för nu ska vi in till mamma och Klane och grilla!

 

Ha en trevlig kväll!

 

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0