Onsdag med möten!

Som sagt så var jag på möte idag med min blivande chef, fast bara för sommaren. En jätte trevlig kvinna och jag tror att jobbet kommer gå bra, men är så himla nervös inför jobbet ändå. Men det hör väl till. Ska träffa henne en gång till innan jobbet börjar för att få reda på lite mer om regler schema och så. Sen blir det att jobba hela sommaren, får kanske några dagar ledigt så man kan njuta av solen (om det nu blir någon sol i sommar). 

 

efter mötet så fikade jag med min syster, väldigt trevligt var det. Sen blev det en runda upp till pappsen också, där bjöds det på kaffe och kanelbullar=) gott som tusan hehe. Man äter alldelses för mycket skit tycker jag. Men man kan inte sluta äta sånt onyttigt och gott, det bara hör till typ.

 

Imorgon får vi se om det blir jobb, får se om dem ringer, annars ska jag besöka min sjuka kompis Johanna. Hon ligger hemma med en snuvig näsa ovh halsont har jag för mig att det var. 

Så en runda upp till henne så blir hon nog på bättre humör=)

 

Tänkte lägga in en dagens outfit också, första gången man gör det och jag hade tänkt att jag skulle börja med det nu framöver. Om jag inte glömmer då.

 

Jeans: Diesel

Skjorta: Crocker

Stövlar: Scorett

Skärp: Carlings

 

Sen så visade sig att Linda Rosing och Hugo, dem är inte tillsammans, har aldrig varit heller. Linda tyckte det var för stor åldersskillnad, dahh tycker hon. Nej men det kunde väl alla räknat ut med lilltån.

Hon kan väl bli medlem inne på internet på någon sån dejting sida, hon kanske har bättre tur där inne.

 

Love

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0