Måndag med nya tag!

Var på intervju idag, lite extraknäck är inte fel och ingen klagar väl om där kommer in lite extra pengar på kontot. Intervjun gick bara bra tyckte jag, hon verkade väldigt nöjd med mig så får hoppas där dyker upp något till mig så snart som möjligt=)

Och nu är lägenhetsletandet igång som fan. Ska på visning imorgon, på onsdag och på torsdag så där är ju lite lägenheter att välja emellan, man kan ju hoppas att man fastnar för någon av dem. 

 

Är det bara jag eller blir man inte så mycket gladare när det är sol utomhus? Jag är verkligen en solmänniska och vill ha sol precis hela tiden. Hata vinter och hata höst liksom. Nej sol vill jag ha för hela slanten. 

Jag kan ju berätta att min hund är nog lite "blind", var ute med henne i trädgården och busade, så skulle jag skjuta iväg bollen till henne men istället för att bita i bollen så tog hon min fot istället hehe. Inte med mening då allt gick så fort och hon blev nog chockad själv den stackarn. Men ingen skada skedd.

 

Dagens outfit då ja!

 

Jeans: Nudie

Topp: Tiger of Sweden

Väst: H.m

Skor: Din sko

 

Sett den snygga tavlan i bakgrunden, älskar den. 

 

Love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0