Kontrakt..

Yes, nu har vi skrivit på kontraktet för vårt lilla radhus=) Så spännande allt är med det. 

Det blir inflyttning den 26/6 så det är inte så länge till, så idag har jag och Sebastian varit och kollat lite i möbelaffärer och så. Jag kan ju säga att möbler är ju inte det billigaste hehe inte om man är så som Sebbe och jag, vill alltid ha det bästa och finaste. Men som sagt, vi har det mesta, typ soffa, soffbord, tvbord, hyllor och sånt. Så det enda vi ska köpa till flyttningen är köksbord och köksstolar, där kommer ju tillkomma lite mer småsaker såklart, men köksmöblerna är viktigast! 

 

När vi ändå var iväg och kollade runder bland affärerna så gick jag in och kollade skor inne på Scorett, jag är ute efter ett par fina platta skor i tyg typ hehe. Jag har bara skor med klackar liksom, så jag vill hitta ett par platta nu, men i och med att jag inte brukar ha på mig platta skor så vill jag inte köpa ett par dyra skor. Men jag hittade ett par skor fån Vagabond, ett par svarta platta tygskor, jätte fina var dem. Dem kostade 350 kr, men jag köpte inte dem, men jag funderar på att göra det=)

 

Man ser inte så jätte bra, men dem är jätte söta i verkligheten!

 

Love 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0