Inget nytt! Eller lite kanske.

Nu har man inte bloggat på några dagar och ändå har jag inget roligt att skriva, eller jo något har jag att berätta.

Nu under denna veckan har ju jag och Sebastian varit på några lägenhetsvisningar, och vi har varit så kluvna på vilken vi vill ha. Men nu är det bestämt! 

Jag berättade ju att vi var på ett möte angående om ett nybyggt radhus/lägenhet, vi har bestämt att det blir det nybyggda=)

Vi är de första som kommer bo där och allt är så jävla perfekt, förutom hyran då, den är lite hög. Men det fixar vi!

Dem säger ju att det är en lägenhet, men det är precis som ett radhus för det är enplans så ingen är över bara bredvid, och sen finns det en stor trädgård som både innehåller gräs och stenplattor. Lägenheten är en tvåa på nästan 80 kvm så den är väldigt stor. Sen betalar vi nästan så som man gör när man bor i villa, typ vatten och sånt ingår inte i hyran utan det tillkommer ju. Så det blir inte långa duschar och sånt, fast jag tror att man kommer anpassa sig till det.

 

Över till något annat då. Jag och Johanna spenderade lite tid med varandra igårkväll, vi drack margaritadrinkar och mös. Väldigt trevligt var det, tyvärr har jag inga bilder från gårdagen men jag har faktiskt glömt kameran hemma hos mami så det blev inga foton. 

Och senare idag ska jag fixa mina naglar=) dem ska bli så fina igen, det var på tiden hehe.

 

Nu blir det att gå ut och mysa i solen=)

 

Love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0