I`m back =)

Det har ju gått ett par dagar nu sen jag skrev här inne, har inte varit hemma på hela helgen då det är därför. Och sen har jag inte haft så mycket att skriva heller. Men i helgen har det blivit fest i stora lass. 

Var ute med Johanna och Kajsa i fredes, lördes var det kalas för Krille så det blev lite vinpimpling där och sen gick vi ner till stan och satte och och drack lite drinkar, även Krilles bror och hans flickvän var med. Mycket trevligt var det =) Alltid roligt att träffa nya människor.

 

Igår åkte jag och pappa till pappas syster och hennes man. Grilla lite och så, även där blev det att dricka lite vin.

Och vi har äntligen bestämt var vi ska vara på valborg, det blev hemma hos min mamma och Klane, det blir perfekt. Stor trädgård där vi ska grilla och förhoppningsvis så kan vi sitta ute och äte annars sitter vi i poolhuset. Kvällen kommer bli najs=) Jag och Johanna har samlat så många tjejkompisar så vi har fått ihopa ett litet tjejgäng nu. 

Så det blir att köra iväg och köpa något nytt man kan ha på sig på valborg

 

Lägger in dagens outfit lite senare=)

 

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0