Helt vanlig torsdag!

Ja idag har det inte hänt så mycket roligt faktiskt, förutom att det har varit ett sånt kanon väder. Vi välkomnar våren som fan nu. Låt det alltid vara sol=)

 

Har även beställt bord på Tycho imorgonkväll, ska ju fira min älskling då=) Skulle egentligen vara jag, Sebastian, Josefine och Krille, men nu ska Sebastians föräldrar och mami och Klane med också. Det kommer bli mega trevligt, var längesen alla var samlade och åt tillsammans. 

 

Jag har även beställt ett par nya skor, ett par gladiator pumps. Riktigt fina är dem! Har letat som fan efter såna men inte hittat i min storlek då jag har storlek 36, men nu äntligen så hittade jag ett par=)

 

Här är mina sötnosar! 

 

 

 

 

Dagens outfit.

Jeans: Killah

Vit body: Gina tricot

Kofta: Gina tricot

Skärp: Armani

 

Love


Kommentarer
Postat av: djey

2009-04-03 @ 19:34:33
URL: http://djey.blogg.se/
Postat av: djey

har du också skaffat ett ställe som jag kan snoka på, fan vad uuuuuuuunderbart :) hooppas allt är bra med dig snäckan :) puss djey.

2009-04-03 @ 19:35:05
URL: http://djey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0