En Lugn men mysig helg!

Ja då var helgen slut, den försvinner lika fort som en vind tycker man. Men det har varit en skön helg med mycket sol och mys. Som sagt igår så lagade jag och Sebastian en god middag, det blev hemmagjord lasange, och det blev så perfekt=) Sen Satt vi och mös i soffan med godis i stora lass och massa tv tittande. 

Som jag har skrivit innan i bloggen så är jag lite mörkrädd, så när vi skulle gå ut med hundarna, sista rundan för kvällen så var det ju ganska mörkt ute, och där vi gick var det inte upplyst så jag var lite skraj när vi gick. Och det blev ju inte mycket bättre när Sebastian håller på och skrämmas och ha sig och jagar en. En rolig men skrämmande runda så att säga.

 

Bilder kommer in lite senare=)

 

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0