En fullproppad helg!

Har inte suttit så mycket vid datorn i helgen, så jag har inte kunnat skriva inlägg. Men skriver om hela helgen nu istället.

Som sagt så fira vi Sebastian i fredes, vi gick ut och åt på Tycho. Jag, Sebastian, Josse, Krille, mamma, Klane och sen Sebastians föräldrar. Så det blev ett litet gäng i alla fall =)

Det blev en mycket trevlig kväll.

Igår var det ju ett sånt underbart väder så hela dagen spenderade vi ute i trädgården, då kom alla vårkänslor tillbaka, trodde inte dem skulle komma men ack så fel jag hade hehe. 

Igår blev det även inflyttningsfest hos Sabine, väldigt trevligt var det, det blev dans och dricka i mängder. Sen åkte vi ner till Akro i stan och som vanligt var där så fullproppat med folk. 

Och nu har det blivit söndag, helgen går så himla fort. Det fina vädret har försvunnit, så jag och Sebastian bestämde oss för att lägga oss med varsin dator i knäet, för tillfället. Ska snart gå upp igen!

Lite bilder från igår kan jag bjuda på!

 

Alla har sin egna min haha.

Sabine och Johanna.

Johanna and me!

 

 

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0