Dagens nu då..

Jag tycker inte om söndagar, varför vet jag inte utan det är bara en känsla som kommer och jag känner mig nere. Fast jag har ju Sebastian vid min sida=) Den dumma känslan kanske försvinner om man döper om söndag till något roligare namn? Men vilket namn skulle det då vara. Aja skit samma!

 

Jag har övningskört lite idag med Sebastian, jävligt roligt men fy vad man är nervös. Det är så otroligt mycket man ska tänka på när man sitter bakom ratten. Men det artar sig väl förhoppningsvis hehe.

 

Dagens outfit då!

 

Jeans: Acne

Tröja: Gina tricot

Skor: H&M

Väska: Mulberry

Skärp: Carlings

Solglasögon: Dior

 

Mina sötnosar=)

 

Love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0