Big no!

Nja lägenheten var väl inte världens bästa, väldigt kompakt var den. Man kände sig jätte instängd när man kom in och sen mannen som bor där han har ju varit så dum att han har rökat inomhus så lukten slog emot en när man gick innanför dörrarna och det är ju väldigt svårt att få bort röklukt. Så nej vi letar vidare. Och redan imorgon ska vi på ny visning och då är det en 3.a vi ska kolla på och den verkar vara jätte fin, en hel öppen planlösning på lägenheten, typ att allt är öppet. Och det älskar jag det är det ultimata för mig. Så både jag och Sebastian är spännda inför imorgon=)

 

Inget desperata hemmafruar idag=( bara för den jävla hockeyn, varför sätta in det istället för mitt älskade program.

 

Dagens outfit !

 

Byxor: Gina tricot

Tunika: MQ

Kofta: Gina tricot

Skor: Din sko

 

Love.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0