Äntligen!

Var ett tag sen jag skrev nu, sorry för det. Men har inte haft så mycket och skriva så då har jag låtit bli att skriva överhuvudtaget.

Men ja som sagt vi har fått vårt radhus nu =) så vi ska skriva kontrakt på tisdag och sen blir det förhoppningsvis inflyttning i slutet av Juni.

Härligt att komma till något nybyggt som ingen annan har rört, vi kommer bli dem första, tur vi har trädgård med. Så mina änglar (Ni vet vilka ni är) var beredda på inflyttningsfest=) Det kommer bli så roligt hehe.

Igår jobbade jag ju på min gamla skola, och det var så roligt, hoppas jag kan hoppa in där fler gånger=)

Har även sökt till högskolan nu också, men det vill jag inte prata så mycket om, vill först veta om jag kommer in. Så jag berättar mer sen om det=)

Och imorgon ska jag hämta ut mina sötnosar, ni kommer väl ihåg mina skor som jag beställde, dem har kommit nu=)

Sen imorgon blir det grillkväll med Krille och Josefine hemma hos Sebbes föräldrar, vi passar deras hus nu i en vecka för dem är i Egypten. Det kommer bli en super trevlig kväll =)

 

Dagens outfit!

 

Skjorta; Crocker

Jeans: Acne

Skor: Din sko

Skärp: Carlings

 

Var tvungen att fota mig själv lite=) hehe

 

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0